Poezi Dashurie 2011


Pritja

Edhe nje nat ne pritje po mbaron
Dita e re ne pritje po fillon
Edhe sa net te tjera do te mbarojn
Sa dit te tjera ne pritje do fillojn

Ah sa me ka marr malli shum po me mungon
Po me mungon gjithqka qe te perket ty
Aroma jote syt e zi

Vetem fjalen pritje sa e urrej si erdhi kjo dit qe ta perjetoj
Kjo zemer e shkret sa shum esht lendu
Sepse pritja me rrjet e ka rrethu

Athu dovjen ajo dit ket rrjet ta shkepus te lirohem nga aty
Dhe te hidhem ne krahet e tu
Nuk e di kjo zemer sa ka me duru ket rrjet qe e ka roberu
Po ta jap fjalen qe do jem e fort se per ty bej gjithqka ne ket bot
se pa ty nuk jetoj as nje sekond

Frzana Poezie

A Thu Ndoj Herë Ti Ke Menduar,
Edhe Sa Të Tjera Ke Me I Tradhtuar,
Se Për Të Gjitha Ke me U Penduar,
Pusho Një Herë Dhe Ndalu Vet,
Mos Të Duket Vetja Sikur Mbret…

DjEmT JaN HaJnA Që Ta VjEdHiN JeTëN
E Më Në FuNd Të ThOjN TuNg Se E KaM TjEtRëN..

Dashurija asht si Temperatura,
Asht e Bukur si Natura,
Sa rritet e sa Ulet,
Dikush Fiton e dikush n´gulet,

Ik ,mos më mërzit ,më
Ik ,largohu ,përgjithmonë .
Nuk jam pjesë rezervë ,që
kur të duash të më rezervosh

Nese e do tjetren shko un nuk te ndal
nese te kam penguar te lutem me fal…

Kurr Mos E Pyt Djalin Se Sa Te Dashuron,
Se Aj Qe Te Dashuron Vet Te Tregon..!!!

Te jeshe vajze eshte veshtire qdo zemer e poshter te thot lamtumir…

Sa shume te deshta o moj dashuri por kurr nuk mendova se me del tradhti…

Sdi a e Ke Wrejt Qe Qdo Kufi e Ke Kalu Po un Wet Pasna Faj Qe Kaq Shum T’pasna Duru…

Ku Je Ti Qe NuK Po Te ShOh Qka Ke VeShUr Qe NuK Po Te NjOh EmRiN TiM NgA ZeMrA E HoQe PeR Se GjAlLi FlAk Me Doxhe…

Kurr mos të qesht zemra nëse e don tjetrën! Syt kurr mos tu qelshin nëse e shikon tjetrën!
Tu thafshin buzët nëse e puth tjetrën! Të zaft gjuha nëse i thu tjetrës ” TË DUA…

Ich schlisse die augen und treum von tir und stell mir vor tu ligst neben mir ich spüre dich
du spürst mich und sage ganz leise ich will nur dich…

Ste du me letra ste du me rrena por te du nga shpirti dhe zemra…

Sikur qielli te ish leter
dhe deti te ishte boj,
nuk do shkruja asgje tjeter,
veq se ty te dashuroj,
e di qe sje per mua
po deshta te them TE DuA…

Te dua por ti po me lendon

Ne takimin e par u dogja si zjarr.
Ne takimin e dyte te desha si syte
Ne takimin e trete ne zemer mke mbete.
Por nje gje nuk po e kuptoj ,qe tani, qe me ty jam dashuruar ,ti me mua sjellje ke mdryshuar. Nuk po e kuptoj perse ti po sillesh keshtu kur e din sa shum un te du…!

Dashuri e vdekur

Jam i heshtur pa fjalë,
se çdo fjalë për ty mbaj ,
jam pa shpresë , jam pa ëndërr,
jam pa shpirt jam pa zemër.
Jam pa frymë e pa jetë,
sikur një qiri duke u tret.

Urrej vetën time,
se të do kaq shumë,
i urrej ëndrrat,
se më len pa gjumë,
e urrej detin,
se nga ty më ndan,
te urrej ty,
se nuk të kam pranë,

Dua ti ndiej në ty nxehtësinë ,
në përqafimin tënd vetveten gjeta,
dua të ma kthesh dashurinë,
dhe puthjet e nxehta.

Një gjë dua që ta them,
mbaje në zemër mbaje në mend,
kur një shpirt tjetër ta duash,
dashurinë tonë atij ti thuash,
të, të dojë aq sa të desha unë,
as më pak e as më shumë.

Ti fala sytë ,ti me verbove,
ta fala zemrën , ti ma copëtove,
ti fala ëndrrat, ti i shkatërrove,
ta fala dashurinë, poshtë e hodhe,
sa e zbrazët në shpirt u tregove.

LULE

Lule, pse strukesh kur pranë më ke?
Pse një herë nuk shikon nga unë?
Dhe pse bëhesh kinse nuk më njeh?
Ndonëse ne njihemi shumë.

Bashkë me tradhti më tradhtoi bukuria,
Edhe pse unë e desha përgjithmonë,
Sa e pa drejt është dashuria.
Dikën gëzon e dikën lëndon.

Por shpirti im lehët nuk jep dorëheqje,
Për ty jeton edhe më pak shpresë,
Nëse nga ti nuk merr një përgjigje,
Nuk i mbyll sytë që të vdes…

Sa vite kan shkuar

Sa vite kan shkuar
por ty prap nuk te kam haruar
Sa dite kam qare
Sa nete pa gjume kam rane
Sa ore kalojn
Sa minuta shkojn
Por Zemra nuk harone
Nuk te haron ty se te do
Nuk te haron ty Se per ty

3 comments on “Poezi Dashurie 2011

Leave a Reply

